Stranice

5. 7. 2017.

Zdrava voćna tortica za mališane


Mihajlo je krajem juna proslavio 1 celu godinu. Ona za njega znači mnogo više od onoga što mi na oko možemo da vidimo i osetimo. Mihajlo ( mali miš ) je dete koje smo mm i ja prisvojili od njegovih roditelja :) 
Naime njegova mama je glavni krivac što smo mm i ja završili zajedno. Ona je njegova drugarica iz klupe, a druže se čitavih 27 godina. Njeno dete je njena reinkarnacija, pa je potpuno logično zašto smo dobili dva potpuno zaslužena nadimka - ujko i ujna :))) 

 
Kako ujni i dolikuje ozbiljno sam prionula na posao dekoracije ove svečanosti. Seckala sam, lepila, šarala, dekorisala dvorište danima pred rodjkaš. Krajnji rezultat se dopao svima, a ponajviše dečici. Drugi problem koji je nastao je taj da naš mali miš ima alergiju na sve mlečne proizvode. Mama i tata su naravno naručili tortu  - onu izložbenu i šarenu koja izaziva wow efekat, ali naš rodjendanac nju nažalost nije mogao ni da proba. 
Pa sam ja dobila zadatak da osmislim neko spasonosno rešenje ( ona nije za izložbu, ali je super zdrava i ukusna ) i što je najvažnije on može da je ručka.

 Potrebno:
  • 300gr mlevenog Plazma keksa
  • 100 gr maslaca
  • 1 banana
  • 3 nektarine ( 1 za tortu, 2 za dekoraciju )
  • 1 kajsija
  • malo šećera u prahu
  • sok od narandže, po potrebi
  • šlag pena sa vodom
  • listići nane za dekoraciju
Najpre izgnječiti bananu dok se ne pretvori u kašu. Puter sobne temperature izmešati, pa mu dodati mlevenu plazmu. Zatim dodati nektarinu i kajsiju iseckanu na sitne kockice i šećer u prahu po potrebi. Dodavati sok od narandže dok smesa ne bude fino kompaktna i da može fino da se oblikuje. 

Kalup promera 16-17cm obložiti sa donje strane papirom za pečenje, pa utapkati dobro sa svih strana spatulom i staviti u frižider ( najbolje preko noći ) da se dobro stegne. 

Torticu prebaciti na tanjir za dekorisanje, pa je ukrasiti šlagom i dodati joj dekoraciju po želji.



Ne stigoh da je probam pa nemam presek, ali ako ništa napravljena je od srca za naše dete :) 


 
Iz priloženog se može videti da je tema bila morska, naše dete je čak  imalo i pantalonice sa malim sidrima po sebi :)
 
     Mikice, volimo vas puno i jako! Vaši M i A! :*

2 коментара:

  1. Srecan rodjendanac malom slavljeniku, a "ujni" sve pohvale za divno osmisljenu torticu i rodj.zabavu, verujem da su slavljenik i njegovi mali gosti (a i oni nesto stariji) uzivali!:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lance, uzivali smo svi, mozda mi stariji i vise nego malci :)
      Hvala za pohvale od srca :)

      Избриши